گربه ملوس من

بچه‌ای دم گربه‌ای را گرفته بود و گربه هی جیغ می‌کشید. باباش میگه داری  چیکار میکنی؟ بچه میگه من فقط دم گربه را گرفته‌ام، اون خودش داره میکشه. 

 

حالا این حکایت من و تو است! من فقط دم تو را گرفته‌ام و تو خودت آنرا داری می‌کشی. اگر آرام بگیری و به آغوشم بیائی، آنوقت خواهی دید که چه عاشقانه ناز و نوازشت خواهم کرد و ... 

 

 

  

پینوشت: این پاسخی به این انتقادت است که گیر میدهی، همه چیز را منفی میبینی، منفی بافی میکنی و...   

 

نظرات 2 + ارسال نظر
لینک باکس شهر پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.box.box30t.ir

:::::::::::::: لینک باکس شهر :::::::::::::
سلام دوست من
لینک باکس شهر افتخار دارد لینک وبلاگ یا وبسایت شما را ثبت نماید تا درصدها سایت و وبلاگ مختلف به نمایش درآید و رتبه سایت شما در موتور های جستجو افزایش یابد .
مراحل ثبت لینک شما در لینک باکس :
1- ابتدا کد لینک باکس را در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .
2- عنوان لینک را به همراه آدرس وبسایت یا وبلاگ خود از طریق فرم زیر لینک باکس ارسال کنید .
با تشکر

ماهی خانوم پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

بسیار جالب بودن متنتون!
مثال باحالی بود!
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد